1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1084478

Sv: Silly season 08/09
-Gurra-: Visst händer det möjligtvis något, men vad är det som händer? Herregud! Plockar man in en sån gubbe så kan man ju fråga sig vad som hände med ambitionerna. Knäböja och be om ursäkt får du göra själv. Jag skulle på min höjd kunna göra det om de tog sig till SM-final...

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
Ambroo: Samma här faktiskt. Om vi ens tar oss till kvarten efter en sån här usel inledning så skulle jag vara nöjd. Knäböjningen var för övrigt bildligt menad ;-). Skulle aldrig falla mig in att göra det för en sån här sak.

Jag vet inte mycket om Bogg och hans bakgrund så det tänker jag inte ens ge mig in på. Men något nyförvärv kan vi väl få se i dagarna tycker jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.