Inlägg: 1084488
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
-Gurra-:
Bogg är väl ingen stjärna, men det är en rutinerad center som vet centerns uppgifter och som alltid arbetar stenhårt. Det kan betyda mycket för dagens Timrå IK.
Bogg är väl ingen stjärna, men det är en rutinerad center som vet centerns uppgifter och som alltid arbetar stenhårt. Det kan betyda mycket för dagens Timrå IK.
Jag vet inte mycket om Bogg och hans bakgrund så det tänker jag inte ens ge mig in på. Men något nyförvärv kan vi väl få se i dagarna tycker jag.