Inlägg: 1084499
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Taurus: Som jag sa jag vet inte mycket om honom.
Men om han är en renodlad center så kan han kanske tillföra någonting av det som saknas i laget. Citerar mig själv. "Nu kan det inte bli sämre".
Känns som att alla förändringar just nu är nödvändiga förändringar.
Men om han är en renodlad center så kan han kanske tillföra någonting av det som saknas i laget. Citerar mig själv. "Nu kan det inte bli sämre".
Känns som att alla förändringar just nu är nödvändiga förändringar.
Sv: Silly season 08/09
Taurus: Sen kanske han kan ta över Sjögrens gamla "grej" och skriva på hemsidan.. vi kan kalla den för Håkans Blogg
Bogg är väl ingen stjärna, men det är en rutinerad center som vet centerns uppgifter och som alltid arbetar stenhårt. Det kan betyda mycket för dagens Timrå IK.