Inlägg: 1084721
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Frella: Det enda jag kan tänka är att Erik är sidsteppad och de vill stärka med en karaktärscenter och en förstacenter. Men spontant känns det som bortkastade pengar...
Snacka underbetyg åt organisationen om centerförvärvet är Håkan Bogg. Antingen TJ som håller pengarna eller Linkan/Robban som tror på den här lösningen... Kanske till och med alla tre...
Snacka underbetyg åt organisationen om centerförvärvet är Håkan Bogg. Antingen TJ som håller pengarna eller Linkan/Robban som tror på den här lösningen... Kanske till och med alla tre...
Sv: Silly season 08/09
"SteneH: Jag lovar härmed Gud den allsmäktige, supportrar i Timrå IK, min son, min fru och mina ovänner att:
Konvertera till att bli ett Sundsvall hockey fan om TIK köper Håkan Bogg och gör han till förstecenter.
Tänkte först konvertera till MoDo, men vid närmare eftertanke är det ett alternativ som aldrig - i något fall kan bli aktuellt.
Tikinmyheart Idag kl. 08:54 | | Permalänk "
Haha, vi kommer alla att sakna dig! lycka till i Sundsvall (Y)
Konvertera till att bli ett Sundsvall hockey fan om TIK köper Håkan Bogg och gör han till förstecenter.
Tänkte först konvertera till MoDo, men vid närmare eftertanke är det ett alternativ som aldrig - i något fall kan bli aktuellt.
Tikinmyheart Idag kl. 08:54 | | Permalänk "
Haha, vi kommer alla att sakna dig! lycka till i Sundsvall (Y)
Vi kan nog som enda lag med vision att spela semi eller om det är final till våran ståta med tre st tredjecentrar varav en är utlånad och en andracenter. Därtill kan läggas de två fjärdecentrar vi har. SM-Guld nästa.