Inlägg: 1084726
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Tycho: Linkan och Robban känns som 2 marionett dockor.
Förresten, är Robban med? Det talas bara om Linkan i intervjuerna.
Välkommen då Bogg, jag ger dig en chans.
Förresten, är Robban med? Det talas bara om Linkan i intervjuerna.
Välkommen då Bogg, jag ger dig en chans.
Snacka underbetyg åt organisationen om centerförvärvet är Håkan Bogg. Antingen TJ som håller pengarna eller Linkan/Robban som tror på den här lösningen... Kanske till och med alla tre...