1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1084733

Sv: Silly season 08/09
tjobba: Nog för att ingen här har total insyn i lönefrågan men känns det inte lite tunnt? Känns det inte som att man redan borde ha gjort en Rosa-panikvärvning om det fanns utrymme för det? En hel del namn har ju florerat på marknaden dom senaste veckorna.

Om någon form av uppgörelse går i lås i "hedströmfrågan" så kanske det finns utrymme för en förstacenter men annars?

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
Olle: Vi behöver fortfarande få in en tuff back med pondus och som snabbt kan infinna lagkänsla (Sanny, hör min bön och riv kontraktet...) samt en riktigt bra center, typ Kontiola.
Känns som att vi "slösat" pengar på Håkan Bogg.
Timo Pärssinen är dock ett gratis nyförvärv, men det räcker inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.