Inlägg: 1084733
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Olle: Vi behöver fortfarande få in en tuff back med pondus och som snabbt kan infinna lagkänsla (Sanny, hör min bön och riv kontraktet...) samt en riktigt bra center, typ Kontiola.
Känns som att vi "slösat" pengar på Håkan Bogg.
Timo Pärssinen är dock ett gratis nyförvärv, men det räcker inte.
Känns som att vi "slösat" pengar på Håkan Bogg.
Timo Pärssinen är dock ett gratis nyförvärv, men det räcker inte.
Om någon form av uppgörelse går i lås i "hedströmfrågan" så kanske det finns utrymme för en förstacenter men annars?