1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1084738

Sv: Silly season 08/09
Olle: Vi behöver fortfarande få in en tuff back med pondus och som snabbt kan infinna lagkänsla (Sanny, hör min bön och riv kontraktet...) samt en riktigt bra center, typ Kontiola.
Känns som att vi "slösat" pengar på Håkan Bogg.
Timo Pärssinen är dock ett gratis nyförvärv, men det räcker inte.

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
tjobba: Jag tror Pärssinen kommer att göra en stor skillnad, jag tror att vi kan börja parkera i anfallszon med han på banan igen. Däremot så kan det väl aldrig finnas pengar för dom två "detaljerna" du nämner? Bogg har garanterat kunnat förhandla upp sin lön över sitt marknadsmässiga värde med tanke på att det bara är två krisklubbar som ryckt i honom mitt under säsongen, trots att han fått lite speltid i....fan jag kan knappt säga det...trots att han kommer direkt ifrån schweiziska andraligan...

Sv: Silly season 08/09
tjobba:
Kan nog glömma att få en till center, vi har bogg bröderna andersson hedström lander samuelsson och wandell. Jag tror linkan o robban är nöjd med 7st.
Förvänta er inte heller nån toppback för nån sån kommer icke då man verkar ha tackat nej till ward för han var för dyr.

Sv: Silly season 08/09
tjobba: Prio 1 är backsidan. Det ser vi om inte annat i och med denna värvning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.