tjobba: Kan nog glömma att få en till center, vi har bogg bröderna andersson hedström lander samuelsson och wandell. Jag tror linkan o robban är nöjd med 7st. Förvänta er inte heller nån toppback för nån sån kommer icke då man verkar ha tackat nej till ward för han var för dyr.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kan nog glömma att få en till center, vi har bogg bröderna andersson hedström lander samuelsson och wandell. Jag tror linkan o robban är nöjd med 7st.
Förvänta er inte heller nån toppback för nån sån kommer icke då man verkar ha tackat nej till ward för han var för dyr.