Inlägg: 1085878
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Ska man värva en center då?
Vi har ju värvat bogg och sen ska vi värva en back då har vi nog inte råd me en supercenter Janne niinima vore ju helt otroligt!
Men nån av dom är två centrar skulle vilja se i timrå ,Petri Kontiola och Esa Pirnes.
Vi har ju värvat bogg och sen ska vi värva en back då har vi nog inte råd me en supercenter Janne niinima vore ju helt otroligt!
Men nån av dom är två centrar skulle vilja se i timrå ,Petri Kontiola och Esa Pirnes.
Hörde att du skulle vara med i "Prat i Kvadrat" som nästa program ;)
HAHA skrattade så jag satte kaffet i halsen :-)