Ska man värva en center då? Vi har ju värvat bogg och sen ska vi värva en back då har vi nog inte råd me en supercenter Janne niinima vore ju helt otroligt! Men nån av dom är två centrar skulle vilja se i timrå ,Petri Kontiola och Esa Pirnes.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi har ju värvat bogg och sen ska vi värva en back då har vi nog inte råd me en supercenter Janne niinima vore ju helt otroligt!
Men nån av dom är två centrar skulle vilja se i timrå ,Petri Kontiola och Esa Pirnes.