Snoop: Att han tackat nej till dem det visste jag sen tidigare men du skriver att han "lär säkert hamna i Timrå", därav mitt frågetecken.
Inlägg: 1086621
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Ja men ja tror han hamnar här, han känner ju flera av spelarna här och Elitserien är ju en bra liga så de är bara en känsla :P