Ambroo: Ja men ja tror han hamnar här, han känner ju flera av spelarna här och Elitserien är ju en bra liga så de är bara en känsla :P
Inlägg: 1086624
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så får man inte låta bli att missa Malmö - Leksand på tv4+. Slutsålt i percys skrytbygge.