Fan när försvaret fungerar då får vi inte in puckjäveln iställe.
Inlägg: 1089063
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
En helt okej genomförd bortamatch hittills. Dock måste Timrå vara betydligt mer effektiva mot Färjestad på bortaplan för att kunna knipa poäng. Chanser har sannerligen inte saknats...
Dessutom saknas Lehtonen något oerhört i power-play, ja även Styf.
Och det där med defensiv tyngd då, någon som hade kunnat trycka på Nordström en rejäl "bröstvärmare" hade inte varit helt fel - vakna Linkan!
Dessutom saknas Lehtonen något oerhört i power-play, ja även Styf.
Och det där med defensiv tyngd då, någon som hade kunnat trycka på Nordström en rejäl "bröstvärmare" hade inte varit helt fel - vakna Linkan!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Snoop: nä. tänk om axelson och sund kunde avsluta... fan va mycket mål det skulle bli... dom skapar ofta chanser..