Inlägg: 1089068
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Laken: "Och det där med defensiv tyngd då, någon som hade kunnat trycka på Nordström en rejäl "bröstvärmare" hade inte varit helt fel - vakna Linkan!"
Du är oootrolig...
Du är oootrolig...
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Laken: Tänk om vi kunde överaska och spela en bra powerplay minut nu då!!!! Stänk in 1-1
Dessutom saknas Lehtonen något oerhört i power-play, ja även Styf.
Och det där med defensiv tyngd då, någon som hade kunnat trycka på Nordström en rejäl "bröstvärmare" hade inte varit helt fel - vakna Linkan!