Inlägg: 1089089
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Ambroo: Nej, jag är verkligen inte otrolig men påfallande ofta visar det sig att jag har rätt i själva sakfrågan när jag diskuterar med dig. Och ja, det saknas defensiv tyngd i Timrå!
Dessutom, med dig "vid rodret" hade vi fortfarande haft kvar Hedströms lön som låst upp Timrås handlingskraft, nu kan vi istället lägga dessa pengar på nyförvärv.
Dessutom, med dig "vid rodret" hade vi fortfarande haft kvar Hedströms lön som låst upp Timrås handlingskraft, nu kan vi istället lägga dessa pengar på nyförvärv.
Du är oootrolig...