Inlägg: 1089100
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
-Gurra-:
Ankan kan nog mer hockey än du och jag någonsin kommer att kunna lära oss. Vad en kommentator skall göra är att kommentera, gillar man inte vad dom säger kan man ju alltid sänka ljudet och lira Lars Winnerbäck i stället :))
Ankan kan nog mer hockey än du och jag någonsin kommer att kunna lära oss. Vad en kommentator skall göra är att kommentera, gillar man inte vad dom säger kan man ju alltid sänka ljudet och lira Lars Winnerbäck i stället :))
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
-Gurra-:
Så "Ankan" är en efterbliven nolla och jubelidiot för att Timrå IK är sjukt ineffektivt i afton? En ganska så långsökt koppling enligt mitt sätt att se på saken. Tyvärr, men den där kommentaren var faktiskt mer eller mindre hjärndöd...
Så "Ankan" är en efterbliven nolla och jubelidiot för att Timrå IK är sjukt ineffektivt i afton? En ganska så långsökt koppling enligt mitt sätt att se på saken. Tyvärr, men den där kommentaren var faktiskt mer eller mindre hjärndöd...
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
-Gurra-: Okej... jag tycker också att det skulle varit mål på den chansen.
Men alla kan göra misstag, synd bara att vissa inte kan acceptera det.
Men alla kan göra misstag, synd bara att vissa inte kan acceptera det.
Nog för att han är rikskänd för att vara knepig (för att uttrycka det milt).
Men hans kommentar på vår målchans i andra slår mycket. "Ja en sån där miss får man bara inte göra, det var dåligt gjort." Vafan!! gör det bättre själv då dum*****.