Inlägg: 1089109
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Tycker inte att förluster som denna gör så ont ändå ,dom spelar ju bra och fixar chanser och man liksom hoppas till sista sekunden,tvärtom för innan uppehållet då man tog ut förlusten i förskott redan efter första perioden
Nä vi är inne på rätt spår det kommer bara bli bättre och bättre det här
Nä vi är inne på rätt spår det kommer bara bli bättre och bättre det här
Men alla kan göra misstag, synd bara att vissa inte kan acceptera det.