Inlägg: 1089116
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
DJ Hemp: Du har just i detta nu officiellt sett till att "hata gurra"-traditionen kommit igång igen. Bussigt.
Så "Ankan" är en efterbliven nolla och jubelidiot för att Timrå IK är sjukt ineffektivt i afton? En ganska så långsökt koppling enligt mitt sätt att se på saken. Tyvärr, men den där kommentaren var faktiskt mer eller mindre hjärndöd...