bäver: Jag tycker precis tvärtom, det är mer hjärtskärande att se ett sånt passivt timrå göra motståndarmålvakten till matchhjälte.
Inlägg: 1089128
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Olle: förvisso hjärtskärande när dom än förlorar såklart men menar du att Gustavsson inte var bra utan det var Timrå som var dåliga