Inlägg: 1089153
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
jokklas: Håller med, samtliga spelare kan gå rakryggade längs Storgatan efter den här matchen. Riktigt bra bortamatch!
En Lehtonen (och till viss del även en Styf) i power-play och vi hade kanske grejat poäng.
Wandell riktigt underbar att skåda ibland under matcherna, vilken puckkontroll han har!
Bygg vidare på denna insatsen nu mot Luleå!
En Lehtonen (och till viss del även en Styf) i power-play och vi hade kanske grejat poäng.
Wandell riktigt underbar att skåda ibland under matcherna, vilken puckkontroll han har!
Bygg vidare på denna insatsen nu mot Luleå!
Fortsätter man på det viset ser jag mycket positivt på fortsättningen av serien :)
Kryddar man med Pärssinen, Lehtonen samt lite mer stök framför motståndarmålet så bli detta bra.