jokklas: Håller med, samtliga spelare kan gå rakryggade längs Storgatan efter den här matchen. Riktigt bra bortamatch! En Lehtonen (och till viss del även en Styf) i power-play och vi hade kanske grejat poäng. Wandell riktigt underbar att skåda ibland under matcherna, vilken puckkontroll han har!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En Lehtonen (och till viss del även en Styf) i power-play och vi hade kanske grejat poäng.
Wandell riktigt underbar att skåda ibland under matcherna, vilken puckkontroll han har!
Bygg vidare på denna insatsen nu mot Luleå!