Bigthelin: Jäkla fin text som har blivit tillagd här då :) "Timrå Ik - vi ger aldrig upp"
Inlägg: 1090510
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Den där raden ser ut som att den skulle kunna vara en fin halsduk eller banderoll.