Blizzard: Den där raden ser ut som att den skulle kunna vara en fin halsduk eller banderoll.
Inlägg: 1090515
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Hellre banderoll i så fall... om hela texten skulle tryckas vill säga. Men det skulle helt klart också bli snyggt som halsduk också men då tycker jag att bara klubbnamnet skulle tryckas.