Snoop: Japp nu är det kört vi har ju inget spel! Kan man inte slå ut puckarna ur ZON!!!!
Inlägg: 1093691
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Hahl Bundy: Slarv i försvarsspelt igen, nu får vi bara oavgjort i dag.