DENNIS PERSSON ÄR DEN SÄMSTA JÄVLA IDIOTEN SOM STÅTT PÅ ETT PAR SKRIDSKOR HAN SÄNKER HELA JÄVLA LAGET !!!!!!!!!!!
Inlägg: 1093686
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Snoop: Verkligen sorgligt att se hans aktion där. Han åker och råstirrar på pucken även när en annan spelare tagit över puckföraren och är totalt obrydd över att hans gubbe åker in fri bakom honom.
Men man kan egentligen inte vara förbannad på honom, då han inte är bättre. Den man ska vara förbannad på är de som är ansvariga för att vi måste ha honom på planen.
Men man kan egentligen inte vara förbannad på honom, då han inte är bättre. Den man ska vara förbannad på är de som är ansvariga för att vi måste ha honom på planen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Snoop: Japp nu är det kört vi har ju inget spel! Kan man inte slå ut puckarna ur ZON!!!!