Snoop: Verkligen sorgligt att se hans aktion där. Han åker och råstirrar på pucken även när en annan spelare tagit över puckföraren och är totalt obrydd över att hans gubbe åker in fri bakom honom.
Men man kan egentligen inte vara förbannad på honom, då han inte är bättre. Den man ska vara förbannad på är de som är ansvariga för att vi måste ha honom på planen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men man kan egentligen inte vara förbannad på honom, då han inte är bättre. Den man ska vara förbannad på är de som är ansvariga för att vi måste ha honom på planen.