Inlägg: 1093709
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Taurus: Frågan är om inte den intervjun är Skogs bästa insats i Timrå i år. Skönt med nån som säger sanningen!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Fan, vilken skit!!
Varför är vi så jävla passiva ända tills i slutet. Kändes som att vi skulle ha kunnat ta den här matchen om vi bara vågat försöka.
Varför är vi så jävla passiva ända tills i slutet. Kändes som att vi skulle ha kunnat ta den här matchen om vi bara vågat försöka.
Finns det nån som kan förklara varför nån av backarna förutom Lehtonen har Timrå tröja på sig??????