Taurus: Frågan är om inte den intervjun är Skogs bästa insats i Timrå i år. Skönt med nån som säger sanningen!
Inlägg: 1093717
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
lincoln: Håller med till 100%, Skogs sågar sig själv (de 24 första) och domarn. Inte som 90% av intervjuoffren som säger nåt de har hört på Tv förut, tex.: "Nääää, blabla blabla blaaaah."
Helskön kille som står med båda fötterna på isen, hoppas det håller i sig för honom nu. Han behöver det och laget med.
Helskön kille som står med båda fötterna på isen, hoppas det håller i sig för honom nu. Han behöver det och laget med.