lincoln: Håller med till 100%, Skogs sågar sig själv (de 24 första) och domarn. Inte som 90% av intervjuoffren som säger nåt de har hört på Tv förut, tex.: "Nääää, blabla blabla blaaaah." Helskön kille som står med båda fötterna på isen, hoppas det håller i sig för honom nu. Han behöver det och laget med.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Helskön kille som står med båda fötterna på isen, hoppas det håller i sig för honom nu. Han behöver det och laget med.