1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1094002

Sv: ES klokaste och mest långsiktigt tänkande klubbledning!
lungan:
Men herregud! Vilken cirkus det skulle bli om klubbledningen skulle vika sig för sånna som dig (som jag tror och hoppas är i minoritet).

Att tro att klubbledningen är lata är befängt. Man tar läget på allvar, det kan jag lova dig.

Svarskommentarer

Sv: ES klokaste och mest långsiktigt tänkande klubbledning!
Kongo:

Om vi säger så här, jag tror att klubbledningen och våra sportchefer inte gör allt i sin makt för att förstärka dagens trupp. Jag vågar nästa sätta pengar på att Lindqvist inte ens varit utomlands och scoutat spelare som eventuellt skulle kunna köpas loss från kontrakt. Nej jag tror inte klubbledningen går in helhjärtat för att hitta förstärkning, och i den meningen tycker jag de är lata!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.