Inlägg: 1094223
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
JimmyH: Jag tycker vi värvar allt o alla som är lediga.
Nån kan ju bli en lyckträff.
Dessutom blir det nog lite tystare härinne. Kanske. Möjligen.
Nån kan ju bli en lyckträff.
Dessutom blir det nog lite tystare härinne. Kanske. Möjligen.
Sv: Silly season 08/09
JimmyH: Jag ser hellre detta som en idealisk komplettering. Om Wahlberg är bra och Bogg är mindre bra, tänk då vad de två skulle kunna åstadkomma om de fick spela ihop.... Visionerna flödar ;-).
Sv: Silly season 08/09
JimmyH:
Var ska vi sikta?
- Derbyn mot Sundsvall nästa säsong
- Klara kvalserien
- Kämpa för att hamna utanför kvalserien
- Slutspel
Vad vi har råd att värva, eller hushålla beror på var vi har siktet.
Var ska vi sikta?
- Derbyn mot Sundsvall nästa säsong
- Klara kvalserien
- Kämpa för att hamna utanför kvalserien
- Slutspel
Vad vi har råd att värva, eller hushålla beror på var vi har siktet.
Vore vi en större förening så hade jag gärna sett Wahlberg i Timrå för breddens skull. Men kan vi verkligen ha råd att ta oss den lyxen? Måste vi inte hushålla med det vi har och titta efter var det största behovet ligger?