Inlägg: 1094226
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
The Fat Bastard: Självklart skall vi sikta mot ett slutspel. Det skall gälla så länge det tabellmässigt är möjligt.
Var ska vi sikta?
- Derbyn mot Sundsvall nästa säsong
- Klara kvalserien
- Kämpa för att hamna utanför kvalserien
- Slutspel
Vad vi har råd att värva, eller hushålla beror på var vi har siktet.