1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1095244

Sv: Tom Wandell
Ni som verkar sitta lugna med bakgrund av att han kommer tillbaka till den 19:e bör tänka om. Även om han skulle dyka upp, vilket det inte finns några som helst garantier för då det är NHL vi har att göra med, så är risken ändå väldigt stor att Dallas plockar över honom för gott innan den 28:e feb och efter den 31:a jan.

Svarskommentarer

Sv: Tom Wandell
Ambroo: Även om han nu ansluter den 19e så är det farligt viktiga matcher vi får klara oss utan honom. Om vi leker med tanken att vi vinner ikväll och torskar resterande fyra matcher innan uppehållet med uddamålet. Vilken sits har vi då satt oss i inför fortsättningen. Klart som fan det måste värvas även om Wandell kommer tillbaka, helst skulle en ny center vara på plats redan till bortamatchen mot SSK nästa vecka, den matchen är halvviktig.

Sv: Tom Wandell
Det spelar ingen roll om Wandell kommer tillbaka eller inte, Vi måste aggera.
Vi måste förstärka laget!

Timrå IK är dom bästa.

Sv: Tom Wandell
Tillägg: Vi bara måste värva med andra ord och jag antar att även Timrå IK är inne på den linjen. Fast iofs så skulle det inte förvåna om de väljer att spela rysk roulette ännu en gång. Man har ju gjord det från innan säsongsstart så varför avsluta innan det verkligen smäller?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.