Tillägg: Vi bara måste värva med andra ord och jag antar att även Timrå IK är inne på den linjen. Fast iofs så skulle det inte förvåna om de väljer att spela rysk roulette ännu en gång. Man har ju gjord det från innan säsongsstart så varför avsluta innan det verkligen smäller?
Inlägg: 1095246
Svarskommentarer
Sv: Tom Wandell
Ambroo:
Visst måste det värvas, men det går ju inte vänta till mitten av februari???
Visst måste det värvas, men det går ju inte vänta till mitten av februari???