Inlägg: 1095273
Svarskommentarer
Sv: Tom Wandell
Ambroo: men det är väl ändå ingen ovanlig och konstig uppgörelse,eller är det att just Timrå gör en sådan deal?
"skäms för hur laget styrs."vad är det att skämmas för och inför vilka skäms du?
kom igen nu,halva säsongen kvar och vi har sett en ordentlig uppryckning på slutet.
"skäms för hur laget styrs."vad är det att skämmas för och inför vilka skäms du?
kom igen nu,halva säsongen kvar och vi har sett en ordentlig uppryckning på slutet.
Sv: Tom Wandell
Ambroo: Allt här i livet är en förhandling. Visst, Dallas har rätten men vi måste ju spjärna emot.
"Jaha, nu tar ni hem vår första center, vad har ni tänkt erbjuda oss i stället?.Jasså ingenting - Ja då kan ni se er i arslet efter samarbete och support härifrån i framtiden. Vänligen skicka genast över en tung back som är på gränsen till Dallas så kan vi snacka. Eller en vass ytterforward på lån"
Vafan, allt är en förhandling. Jag hoppas verkligen att man åtminstone försöker få Dallas att skicka över en annan lirare. Visserligen kanske inte center, men ändå.
Vi måste ju ia lla fall testa och förhandla
"Jaha, nu tar ni hem vår första center, vad har ni tänkt erbjuda oss i stället?.Jasså ingenting - Ja då kan ni se er i arslet efter samarbete och support härifrån i framtiden. Vänligen skicka genast över en tung back som är på gränsen till Dallas så kan vi snacka. Eller en vass ytterforward på lån"
Vafan, allt är en förhandling. Jag hoppas verkligen att man åtminstone försöker få Dallas att skicka över en annan lirare. Visserligen kanske inte center, men ändå.
Vi måste ju ia lla fall testa och förhandla
Jag skäms inte för lagets insats utan jag skäms för hur laget styrs.