1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1095276

Sv: Tom Wandell
Ambroo: Allt här i livet är en förhandling. Visst, Dallas har rätten men vi måste ju spjärna emot.

"Jaha, nu tar ni hem vår första center, vad har ni tänkt erbjuda oss i stället?.Jasså ingenting - Ja då kan ni se er i arslet efter samarbete och support härifrån i framtiden. Vänligen skicka genast över en tung back som är på gränsen till Dallas så kan vi snacka. Eller en vass ytterforward på lån"

Vafan, allt är en förhandling. Jag hoppas verkligen att man åtminstone försöker få Dallas att skicka över en annan lirare. Visserligen kanske inte center, men ändå.

Vi måste ju ia lla fall testa och förhandla

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.