Inlägg: 1096410
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-12-06
Mackelito: ok jag har ju sagt det länge ge gallerungen mer speltid.
men det här ska vi inte släppa,det blir nervösa första 10 nu i sista
krigar dom tillbaka skåningarna då vinner vi baske mig.
men det här ska vi inte släppa,det blir nervösa första 10 nu i sista
krigar dom tillbaka skåningarna då vinner vi baske mig.
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-12-06
Har vi nån klausul i vårt ES-kontrakt att vi inte får vinna stort och förnedra nån motståndare?
Eller är det Smokey som fortfarande inte avslutat sitt schackparti med Bergmans döden?
Eller är det Smokey som fortfarande inte avslutat sitt schackparti med Bergmans döden?
Att ha Pääjärvi i laget är ju suveränt , han skapar chanser och trampar förbi alla sega es backar....
Pyörölä och Tenkrat är på spelhumör.... hoppas dom får vara kvar i samma kejda....
ERIC MOE ÄR FÖR DÅLIG PÅ SKRILLORNA
NONCHALANT AV SKOGS PÅ 4-1 målet