Inlägg: 1096418
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-12-06
jag vore tacksam om linkan och carlsson tittade på ett långtidskontrakt åt den gode Bogg. han är ett föredöme på isen och verkar som han triva bra i timrå!
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-12-06
lincoln: Dom enda lagen vi får förnedra är,Modo,brynäs och frökunda.
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-12-06
Tycker att det ser fortsatt segt ut. Tack gode gud för att det är ett uselt Rögle vi möter. Slappt i egen zon, drälligt i mitten.
Kör en rejäl tredje perre nu för böfvelen!
Kör en rejäl tredje perre nu för böfvelen!
Eller är det Smokey som fortfarande inte avslutat sitt schackparti med Bergmans döden?