Abron: Nåt är jävligt fel i laget....och i föreningen.
Inlägg: 1097942
Svarskommentarer
Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
MB:
Ja du, i förenngen kanske å då i topp skiktet.
Kanske dax att syna herrarna å damen sömmarna, det har vart rätt tyst från styrelsen ett tag, men man är rädd att säga nått, vill inte göra en dålig sak sämre.
Men va fan, solen går upp i morgon åsså...
Ja du, i förenngen kanske å då i topp skiktet.
Kanske dax att syna herrarna å damen sömmarna, det har vart rätt tyst från styrelsen ett tag, men man är rädd att säga nått, vill inte göra en dålig sak sämre.
Men va fan, solen går upp i morgon åsså...
Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
MB: Idag var ett rent helvete, med att det skulle vara "jävligt fel", i lagen trar jag inte, eller vad sägs om att på dom 13 senaste har vi vunnit 10.