1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1097953

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
MB:

Ja du, i förenngen kanske å då i topp skiktet.

Kanske dax att syna herrarna å damen sömmarna, det har vart rätt tyst från styrelsen ett tag, men man är rädd att säga nått, vill inte göra en dålig sak sämre.

Men va fan, solen går upp i morgon åsså...

Svarskommentarer

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Abron: Jo den gör ju det, men man mår fan så dåligt vid en förlust, men efter sådana här matcher vet man ju inte vad man ska ta vägen efter med så dålig inställning.

Ja det är lite märkligt med tystnaden, i andra lag vid sådana här tillfällen är ju sportchefer och direktörer i pressen var och varannan dag, men inte TJs trojka. Känns som de skiter i supportrarna och de intresserade, kör med någon sorts översittarattityd, vi ska bara hålla käft o tiga.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Abron: Ställ in julledigheten för alla spelare och åk på träningsläger på någon lämplig bortais, det behöver nämligen tränas på att spela bra borta.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.