Abron: Ställ in julledigheten för alla spelare och åk på träningsläger på någon lämplig bortais, det behöver nämligen tränas på att spela bra borta.
Inlägg: 1097961
Svarskommentarer
Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
John K:
Fel upplägg!
Lås istället in skridskorna i 5 dagar för alla spelarna, då dj,,, skall du få se på gnistor.
Fel upplägg!
Lås istället in skridskorna i 5 dagar för alla spelarna, då dj,,, skall du få se på gnistor.