Abron: undra om inte Berglund kört fast med laget!kanske vore dags att flytta bort han och låta nån annan ta över lite snabbt!
Inlägg: 1097980
Svarskommentarer
Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Långben:
NJa jag vet inte det, jag tror inte det är där det sitter. Se på Hynnng, idag såg det ut som han mest for runt å tänkte på kommande uppdrag i blå/gul dress? Eller?
NJa jag vet inte det, jag tror inte det är där det sitter. Se på Hynnng, idag såg det ut som han mest for runt å tänkte på kommande uppdrag i blå/gul dress? Eller?