Inlägg: 1097968
Svarskommentarer
Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Abron: undra om inte Berglund kört fast med laget!kanske vore dags att flytta bort han och låta nån annan ta över lite snabbt!
Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Abron: Ja du, kanske ingen dum idé, ett bra sätt att skapa vilja, för den saknades redan från början i denna skitmatch. Hur som helst, vi kommer igen på torsdagens hemmamatch. Då vågar dom inte vara så jävla dåliga för då riskerar grabbarna att bli utbuade.
Fel upplägg!
Lås istället in skridskorna i 5 dagar för alla spelarna, då dj,,, skall du få se på gnistor.