Swordster: Då hoppas jag att alla som är emot denna ersättning, ser till att komma på nästa årsmöte och rösta bort den. Enkelt.
Inlägg: 1100395
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag har funderat på att jobba för SK men det är ju så jävla dåligt betalt!!
Skämt åsido. 20000kr PER ÅR!!! Fördelat på hela styrelsen i arvode. Känns nästan löjligt lite för de jobb som de gör.
Skämt åsido. 20000kr PER ÅR!!! Fördelat på hela styrelsen i arvode. Känns nästan löjligt lite för de jobb som de gör.