Inlägg: 1100401
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
1) En jättefin gest av laget!
2) SK är väl värda sitt arvode!
Så var den diskussionen slut för min del.
2) SK är väl värda sitt arvode!
Så var den diskussionen slut för min del.
Sv: Apropå nånting...
...så är Jonte enligt Expressen ev. på glid till Frölunda. Nubben ska enl. uppg. vara intresserad. Tja....det kanske är den allra bästa lösningen faktiskt. Tror att känslomänniskan Hedström är otroligt beroende av vilka som finns i hans närhet och att Nubben i det fallet betyder väldigt mkt positivt för honom.
Skämt åsido. 20000kr PER ÅR!!! Fördelat på hela styrelsen i arvode. Känns nästan löjligt lite för de jobb som de gör.