1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1100584

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
BlackBay:
Har du hört talas om finanskrisen? Världen består av annat än isovalen i Timråladan.

Svarskommentarer


Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Kongo: Vad innebär finanskrisen för Timrå iår?

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Kongo: märkligt att det bara är vi som märkt av den då? Andra lag värvar då friskt när det behövs..... utan att ha skickat iväg en spelare med en lön på 350 papp. Är det ett tecken på att dom har bättre ekonomer i ledningen än TIK så är det ännu en anledning att TJ borde inse föreningens bästa o ta ett kliv åt sidan

Vakna upp o känn doften av kvalserien!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.