1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614829 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1100586

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Kongo: märkligt att det bara är vi som märkt av den då? Andra lag värvar då friskt när det behövs..... utan att ha skickat iväg en spelare med en lön på 350 papp. Är det ett tecken på att dom har bättre ekonomer i ledningen än TIK så är det ännu en anledning att TJ borde inse föreningens bästa o ta ett kliv åt sidan

Vakna upp o känn doften av kvalserien!

Svarskommentarer

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
BlackBay: bättre ekonomer? . jag tror vi ligger nia eller något sådant i publikligan.. svårt att konkurrera med klubbar med mycket mera intäkter. eller hur

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
BlackBay:
Jag känner doften, och inser att TIK måste värva.

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
BlackBay:
Men vad faen, en kvalserie kan ju kanske vara ett sätt att få oss supporters att börja åka på bortamatcher igen :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.