Ambroo: ja men allvarligt .. jag har inte skrivit de där ..
Inlägg: 1100896
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
superfalle: konstigt då jag kan se likheter mellan "honom" och dig, i de där inlägget om en spelare är det en jävla massa punkter ---> "....."
"Sen landade en liten, kvick center med mycket stor potensial idag(,,) 155mål på sitt konto, har gjort flera landskamper för(.......)
Så det är bara att grattulera!"
____________________________
Exakt som du också gjort efter det där inlägget:
"allvarligt (..) fan va kul (..) måste kollas upp"
"ja men allvarligt (..) jag har inte skrivit de där (..)"
"Sen landade en liten, kvick center med mycket stor potensial idag(,,) 155mål på sitt konto, har gjort flera landskamper för(.......)
Så det är bara att grattulera!"
____________________________
Exakt som du också gjort efter det där inlägget:
"allvarligt (..) fan va kul (..) måste kollas upp"
"ja men allvarligt (..) jag har inte skrivit de där (..)"