1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1100898

Sv: Silly season 08/09
superfalle: konstigt då jag kan se likheter mellan "honom" och dig, i de där inlägget om en spelare är det en jävla massa punkter ---> "....."

"Sen landade en liten, kvick center med mycket stor potensial idag(,,) 155mål på sitt konto, har gjort flera landskamper för(.......)

Så det är bara att grattulera!"
____________________________

Exakt som du också gjort efter det där inlägget:

"allvarligt (..) fan va kul (..) måste kollas upp"

"ja men allvarligt (..) jag har inte skrivit de där (..)"

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
Blizzard: hör vad han säger det var någon som var "rolig" hacka inte på honom för det!

Sv: Silly season 08/09
Blizzard: jag ber om ursäkt .. någon måste ha skrivit på min dator på jobbet .jag ska logga ut då jag går på lunch i fortsättningen ..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.