Inlägg: 1100898
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Blizzard: hör vad han säger det var någon som var "rolig" hacka inte på honom för det!
Sv: Silly season 08/09
Blizzard: jag ber om ursäkt .. någon måste ha skrivit på min dator på jobbet .jag ska logga ut då jag går på lunch i fortsättningen ..
"Sen landade en liten, kvick center med mycket stor potensial idag(,,) 155mål på sitt konto, har gjort flera landskamper för(.......)
Så det är bara att grattulera!"
____________________________
Exakt som du också gjort efter det där inlägget:
"allvarligt (..) fan va kul (..) måste kollas upp"
"ja men allvarligt (..) jag har inte skrivit de där (..)"