T T: tro vad du vill.. har ingen anledning att sprida rykten som jag inte vet ett jävla dugg om .
Inlägg: 1100904
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Nu till en annan sak.
Visst borde det väl komma ett klargörande ifrån klubben (på timraik.se) angående Tom Wandell idag? Eller det kanske kommer senare.
Länk!
Visst borde det väl komma ett klargörande ifrån klubben (på timraik.se) angående Tom Wandell idag? Eller det kanske kommer senare.
Länk!